Saturday, November 21, 2009

Sabtu 21/11/2009

Hari ini, aku tak berapa sihat. Bangun pagi tadi, kepala terasa sangat berat dan badan pulak panas. Tak jadi pergi gym dan terus baring semula. Jam 11 pagi, aku hanya bangun untuk minum susu dan kemudian baring semula. Nak berjalan pun rasa lemah sangat.

Petang nie, aku kena pergi jugak ke Klinik sbb esok dah janji dengan kawan nak pergi ke kenduri Liza. Tekak rasa nak makan sangat nasi lemak ayam rempah kat pasar malam FAM. Sebelum ke Klinik singgah sekejap kat pasar malam FAM sbb risau nanti hujan. Tapi hampa wp dah jam 5.40 tapi orang yg jual nasi lemak belum datang lagi so patah balik ke kereta dan bercadang untuk pergi Klinik dulu tapi belum sempat sampai, hujan turun selebat-lebatnya. Dijalan keluar pasar malam ada orang jual Soto so aku beli Mihun Soto Special harga RM4.50. Apa yg specialnya....specialnya adalah satu paha ayam kampung dimasukkan dalam soto...itu je. Sedap?...mmmmm mihun keras dan dalam kategori "bolehlah". Kempunan betul nak makan nasi lemak pasar malam FAM tu.



Aku juga beli kuih meneram/peneram.Sebanyak ini berharga RM2.

No comments: