Tuesday, November 23, 2010

Agar-agar kering-part 2

Ini adalah agar-agar kering yang saya buat tempohhari. Agar-agar nie dah betul-betul kering. Mujur kat kampung saya panas terik selama 2 hari, kalau tak terkuranglah satu dulang hantaran.



Saya masukkan agar-agar kering nie dalam bekas rempah Ikea.



Anda nak tahu bagaimana sambutan family saya terhadap agar-agar nie. Saya terpaksa masukkan kedalam bekas rempah Ikea nie sebab agar-agar kering yang dibuat tak cukup. Anak saudara saya asyik dok ulang makan saja. Mak dan pak cik saya kata agar-agar kering nie sedap dan tak begitu manis. Adik saya siap nak buat bisnes agar-agar kering lepas nie. So resepi agar-agar kering yang saya publishkan tu adalah yang terbaik yang pernah saya buat....mak saya pun kata macam tu. Dia suka agar-agar tu sebab tak terlalu manis sangat.

2 comments:

raz Radzi said...

saya pun suka sangat agar agar kering ni tp x pandai buat. Sy x jumpa resepi agar agar kering yg bdaria publish. Blh tak inform nk tgk kt mn. Tq sgt2.

raz Radzi said...

bdaria...blh tak inform kt mn nk tgk resepi agar agar kering yg bdaria publish? Sy x jumpa..